v

Společnost Microsoft dnes sdílela reklamu, která staví Surface Pro 7 na iPad Pro od Apple, v pokračování reklamní kampaně Surface Pro 7 vs. MacBook, která začala v lednu.

Reklama zdůrazňuje stojan Surface Pro 7 a poukazuje na to, že iPad nemá vestavěný stojan, a nazývá klávesnici ‌iPad Pro‌ „mnohem těžší“ než možnost Surface.

Společnost Microsoft také a poukazuje na to, že ‌iPad Pro‌ má pouze jeden port USB-C, zatímco Surface Pro 7 má několik dostupných portů. „Chceš být tím chlapem?“ říká herec v reklamě, zatímco drží ‌iPad‌ s připojeným převodníkem .

„IPad Pro‌ je jen tablet,“ dodává herec. „Surface je celý počítač a tablet.“ Reklama končí poukázáním na cenu iPad Pro‌, která u 12,9palcového modelu činí 1348 $ (999 $ + 349 $ za klávesnici). Cena Surface Pro 7 od Microsoftu začíná na 750 $ a Microsoft říká, že verze použitá v reklamě je 880 $, což zahrnuje náklady na klávesnici.

Předchozí reklama společnosti Microsoft porovnávala Surface Pro 7 s MacBookem Pro, poukazovala na dotykovou obrazovku a dotykovou lištu a označovala Surface Pro jako „mnohem lepší herní zařízení“ než MacBook Pro.

Společnost Microsoft často ráda umisťuje svoji Surface řadu jako zážitek z tabletu / počítače, kterému Apple nedokáže konkurovat, protože nemá žádná konvertibilní zařízení. Intel také tvrdí, že konvertibilní počítače založené na dotykové obrazovce jsou lepší než Apple M1 Mac ve své probíhající reklamní kampani proti Mac.

Vedoucí pracovníci společnosti Apple již dlouho říkali, že neplánují kombinovat sestavy Mac a iPad‌, a technický šéf Apple Craig Federighi v listopadu uvedl, že Apple nemá plány pro Mac s dotykovou obrazovkou.

Zdroj: www.macrumors.com , Obrázek: unsplash.com

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář